Monday, 6 February 2012

program motivasi brtempat di IPK Kepayan



nilah gambar time buat program ngan budak2 skolah rendah..buat kai IPK Kepayan..dorg x nak buat kt skolah dorg atas sbb2 yg trtentu.


nilah hasil rekaan budak2 skolah rendah..amacam? kreatif kan? ni namanya kasut kotak..dlm kasut ni teletak sbiji yelur yg mana kalau dipijak x kan pecah..so dorg kena pandai2 la buat kasut then smpan telur dlm kasut tu lpastu pkai kasut tu and pastikan telur dlm kasut tu x pecah kena pijak..susah juga kan? huhu..


ni pula gmbar fasi tlg beri rnjuk ajar kpd anak buah masing2..budak2 ni mmg manja..maklumlah masih kecik kan..huhu



haaa...ni dia gmbar pnceramah kita..amacam? ada mcm aaron aziz tak? hensem kan? ahahhhaa..ni la dia pnceramahnya..namanya mohd fahnan b abd wahab..dulunya seorg peguam dan kini brkhdmat sbgai pnsyarah di kolej islam sains dan teknologi..k lah..admin dah pnat..smbung di hari yg lain lg k..bye dan assalammualaikum..:)











1 comment:

  1. waa seronoknya nampak berslot motivasi ni..moga2 bertmabh motivasi dlm diri..:)

    ReplyDelete